ليست ارور های یخچال ساید بای ساید بلومبرگ


تولد نام تجاری بلومبرگ برمی‌‎گردد به سال ۱۸۸۳ میلادی ، زمانی که شرکت توسط برنارد بلومبرگ تاسیس شد.
آغاز به‎کار آن در صنعت متالوژی بود و در زمینه جوش فلزات کار می‎کرد. به تدریج این شرکت کسب ‎و کار متالوژی را ترک و یک کانال توزیع برای لوازم خانگی در سال ۱۹۳۵ تاسیس و در سال ۱۹۴۹ با یک تصمیم رویایی شروع به تولید نمود.
درسال ۱۹۷۹ بلومبرگ در آلمان اولین ماشین لباسشویی با کنترل تعادل بیرونی را تولید نمود . متعاقبا در سال ۱۹۸۱ اولین ماشین لباسشویی اتوماتیک خود را ساخت.
در سال ۲۰۰۲ بلومبرگ توسط شرکت آرچلیک که سومین تولید کننده بزرگ لوازم خانگی در اروپا است خریداری شد.
در سال ۲۰۰۴ برند جدید بلومبرگ با تولیداتی در ساختار ایستاده و توکار مجددا در سطح بین المللی راه‎اندازی شد.
به‎دنبال تولد دوباره این برند نسل دوم این محصولات به‎دنیا معرفی شده است.
گواهینامه‎ها :
محصولات بلومبرگ در کارخانه‎هایی که گواهینامه ISO:14001 دارند تولید می شوند. این استاندارد بین‎المللی، مدیریت زیست محیطی را هدف قرار می‎دهد. نه تنها امکانات تولید بلکه محصولات بلومبرگ نیز دارای این استاندارد می‎باشند.
همه محصولات دارای استاندارد ROHS هستند. داشتن این استاندارد نشان دهنده آن است که محصولات تا 95% قابلیت بازیافت دارند. استاندارد ROHS محدودیت استفاده از برخی مواد خطرناک مانند سرب، جیوه، کادیوم، اتر و غیره که سبب مقاوم بودن در برابر آتش می‎شوند را ایجاد می‎کند.
اروریخچال ساید بای ساید بلومبرگ
E0: خطای سنسور هوای محفظه فریزر
1440: درصورت وجود این ارور کمپرسور و فن فریزر یکسره کار میکند. نوار نشان دهنده دمای فریزر خاموش می شود.
۱۳۶۰: اگر قسمت فریزر در مدت ۴۰ دقیقه خنک نشود، کمپرسور و فن فریزر به مدت ۴۰ دقیقه کارمیکند وسپس متوقف می شوند. عمل تبرید به همین شکل تکرار میشود، دستگاه ۴۰ دقیقه کارمیکند و ۴۰ دقیقه خاموش می شود.
E1: خطای سنسور اواپراتور 
فریزر۱۳۶۰و۱۴۴۰ : در زمان شروع عمل یخ زدایی فریزر، هیتر دیفراست به مدت ۲۵ دقیقه کارمیکند
E2: خطای سنسور اواپراتور یخچال
1360 و ۱۴۴۰ : اگر قسمت یخچال در مدت ۴۰ دقیقه خنک نشود، کمپرسور و فن یخچال به مدت ۴۰ دقیقه کار میکند و سپس متوقف میشوند. عمل تبرید در یخچال به همین شکل تکرار میشود.
E3: خطای سنسور هوای یخچال
۱۴۴۰ : دریچه هوای یخچال به مدت ۳ دقیقه باز و ۷ دقیقه بسته میماند نوار نشان دهنده دمای یخچال خاموش میشود.
۱۳۶۰ : اگر قسمت یخچال در مدت ۴۰ دقیقه خنک نشود، کمپرسور و فن یخچال به مدت ۴۰ دقیقه کار میکند و سپس متوقف میشوند. عمل تبرید در یخچال به همین شکل تکرار میشود.
E4: خطای هیتر ضد برفک فریزر
 ۱۴۴۰: درصورتیکه زمان عمل کردن دیفراست برای ۳ بار پیاپی ۶۰ دقیقه طول بکشد، این ارور مشاهده میشود. برد کنترل، فرمان روشن شدن هیتر دیفراست را به صورت طبیعی میدهد. زمانیکه عمل دیفراست کمتر از حداکثر مدت زمان یعنی ۶۰ دقیقه طول بکشد این ارور حذف میشود.
E8: خطای سنسور یخساز در یخچال فریزر ۱۳۶۰و ۱۴۴۰ یخساز کار نمی کند
E9: خطای موتور یخساز
1360 و ۱۴۴۰ : اگر در حال چرخیدن موتور سیگنال سوئیچ یخساز در عرض ۱ دقیقه تغییر نکند، جهت حرکت موتور تغییر میکند تا مجددا برای ۲ بار در عرض ۱ دقیقه سیگنال موتور یخساز راامتحان کند. اگر باز هم سیگنال تغییر نکند ارور روی صفحه نمایان میشود. دراین حالت یخ ساخته نمیشود.
E10: خطای سنسور هوای
Flexi Zone1360: اگر قسمت فلکسی زونFlexi) Zone) درمدت ۴۰ دقیقه خنک نشود، کمپرسور و فن فلکسی به مدت ۴۰ دقیقه کار میکند وسپس متوقف می شوند. دراین حالت قسمت فلکسی به عنوان فریزرعمل میکند. عمل تبرید در قسمت فلکسی به همین شکل تکرار میشود.
E11: خطای سنسور اواپراتور
Flexi Zone1360: در زمان شروع عمل یخ زدایی فلکسی زون ، هیتر دیفراست به مدت ۲۵ دقیقه کار می کند.
E12: خطای هیتر ضد برفک
Flexi Zone1360: این اخطار در زمان پایان عمل کردن هیتر قسمت فلکسی، درصورتیکه برای ۴ بار پیاپی به اندازه ۶۰ دقیقه طول بکشد نشان داده میشود. بعد از آن یخچال به عملکرد طبیعی خود ادامه میدهد تازمانیکه مدت زمان دیفراست کمتر از ۶۰ دقیقه طول بکشد.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

کد خطایی ماشین لباسشویی اتوماتیک درب از بالای فریدولین

کد خطای ماشین لباسشویی پاکشوما

خطاهای یخچال فریزر کمبی تکنوگاز مدل FBR 713