کد خطا های ماشین لباسشویی کندی


ماشین لباسشویی کندی به دلیل ظرفیت و سرعت مناسب و کاربرد راحت و آسان مورد استقبال بسیاری از خانواده‌ها قرار گرفته است.
ارور لباسشویی کندی
E01-پیغام این خطا مربوط است به میکرو سوئیچ درب نکاتی را که باید چک کنید درب دستگاه کاملا بسته باشد، میکرو سوئیچ درب از نظر سلامتی ،سوختگی میکرو سوئیچ درب
E02-اشکال این خطا از عدم آبگیری دستگاه می باشد نکاتی را که باید مورد بررسی قرار دهیم ،خرابی شیر برقی مقدار اهم شیر برقی چک شود ،شیلنگ ورودی آب را بررسی نمایید ،شیر ورودی آب تا انتها باز باشد ، سیم کشی را بررسی نماید.
E03-این خطا مربوط می شود به عدم تخلیه آب نکاتی را که باید چک شوند ،خرابی پمپ تخلیه مقدار مقاومت پمپ چک شود ،سیم کشی را کاملا بررسی نمایید ،خرابی از مدار برد الکترونیک می باشد ،شلنگ خروجی آب را بررسی نمایید
E04-مشکل این خطا به آب گیری بیش از حد دستگاه می باشد نکاتی که باید بررسی شوند خرابی شیر برقی مقدار مقاومت شیر برقی ، ممکن است خرابی از هیدرو سنسور باشد، شلنگ هیدروستات بررسی شود ،خرابی از برد اصلی می باشد ، سیم کشی را بررسی نمایید
E05- پیغام این خطا مربوط است به دمای آب داخل دستگاه ممکن است خرابی از سنسور دما می باشد یا مقدار اهم سنسور دما چک شود.
E06 – اشکال این خطا از عدم فرمان بین برد اصلی و پنل جلو می باشد ،ممکن است خرابی از برد پنل باشد.
E07-این خطا مربوط است به موتور دستگاه باید نکاتی که باید بررسی شوند سوختگی موتور، ترمینال موتور، سیم کشی به طور کامل چک شود.
E08- مشکل این خطا از تاخو موتور می باشد باید نکاتی که باید بررسی شوند خرابی سنسور سرعت مدار باز و یا اتصال کوتاه شده است ،ترمینال موتور ، سیم کشی دستگاه ، مقدار اهم سنسور سرعت (تاخو) چک شود.
E09-پیغام این خطا مربوط می شود به تاخو موتور و نکاتی که باید بررسی شوندبه ترتیب خرابی سنسور سرعت مدار باز و یا اتصال کوتاه شده است ، ترمینال موتور ، سیم کشی دستگاه ، مقدار اهم سنسور سرعت (تاخو) چک شود.
E12- شکال این خطا از ارتباط هیت مدیریت کنترل و یا مدار سنسور قطع گرمایش هوای دستگاه می باشد باید سیم کشی برد الکترونیک و خرابی سنسور هوا حرارت مقدار اهم سنسور چک شود.
E13- مشکل این خطا از ارتباط بین کارت و کابل کشی خشک کن می باشد باید سیم کشی بین کارت های کنترل و ماژول های الکتریکی بررسی شود.
E14- این خطا مربوط می شود به آب گرم دستگاه باید نکاتی را چک کرد سیم کشی از ترموستات و مقاومت ، بررسی قابلیت های مقاومت ، بررسی NTC سنسور دما ، خرابی سنسور دما مقدار مقاومت سنسور دما چک شود .
E15- پیغام این خطا از برنامه نویسی مدار برد کنترل می باشد باید دستگاه را خاموش و روشن کنید و دستگاه را روشن کنید و برنامه مجدد بدهید و در صورت تکرار خطا ، خرابی از مدار برد اصلی دستگاه می باشد
E17- اشکال این خطا از سرعت سنج دور موتور تاخو می باشد باید ترمینال موتور را بررسی نمایید و سیم کشی موتور را دقیقا چک کنید ،خرابی سرعت سنج (تاخو) مقدار اهم تاخو چک شود.
E18-خطا توسط ماژول کنترل و فرکانس های الکتریکی باید صفحه سیم کشی و فرکانس های الکترونیکی بررسی شود.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

کد خطایی ماشین لباسشویی اتوماتیک درب از بالای فریدولین

کد خطای ماشین لباسشویی پاکشوما

خطاهای یخچال فریزر کمبی تکنوگاز مدل FBR 713